Mindent tudok a nagy multi magyarországi vállalatáról. Belső gondok, létszám, áru, finanszírozás, cégfőnök, leváltások. Honnan vagyok ilyen jól informált? A Railjeten mellém osztott ki a gép egy idős hölgyet, aki a Keletiben lehuppant az ülésre, elővette telefonját, s elkezdte mondani. Ez katasztrófa! (Ez volt a leggyakoribb kötőszava.) Elértem a vonatot. Alig tudtam átmenni az úton. Ez katasztrófa. Éjjel …-ék elmentek, se bú, se bá. Ez katasztrófa. Áruk a raklapon. Ez katasztrófa. P. is mondta, hogy siessek. De nem tudtam átmenni. Ez katasztrófa. Most 12 óra a vonaton. Na búcsúzom… Dehogy búcsúzik! Előveszem a füldugót. Egyre többször kell kizárnom a világot. Nem veszi a jelet. Győrig dumál, ez a katasztrófa. Mindent tudok a cégről. Előbb-utóbb kiírom ide a nevét. Pontosan tudom a hangjából, hogy erdélyi származású, de már jó ideje német környezetben él, írjam ide a címét és az adószámát is? Pedig még csak nem is figyeltem. Indítsunk mozgalmat a mobiltarifák emeléséért! Egy perc ingyen. Két perc 20 forint. Három perc 50 forint. Afelett: 1000 Ft/perc. Esetleg börtön. Az lenne neki az igazi büntetés, mert ott nem telefonálhat, nekünk meg az igazi nyugalom!

Itt hozzászólhat!

Megosztás