Minek leírni, amikor benne van könyvben? Mivel írjak? Hová írjak? – Amikor Petőfi élt, maga élt már? – Maga már nem sokáig él. – Van magának gyereke? Nincs? Akkor miből él? – Bukik a gyerek, vagy nem, vágjuk le a disznót? – Kettes kód van érvényben: át kell engedni a tanulókat, hogy ne szűnjön meg az osztály. – Ha átenged, egy furik virágot kap anyámtól. – Nem tudom, hogy mit jelent a jegyzőkönyvben az, hogy óra alatt közösültünk, mi dugtunk. – Ősszel bevezetik az e-naplót, de azt nem tudják, hogy a szülők nagy részének nincs is ímélcíme. – A kompetenciamérésnél bemondásra megy a szülők végzettsége. Itt mindenki főiskolát, egyetemet végzett, holott írni sem tud. Ha a háttérkérdőívet hazaküldjük, nem hozzák vissza, együtt viszont tilos kitölteni. Persze mi segítünk, mert ha rosszul sikerül, akkor külön intézkedési tervet kell készítenie az iskolának. –  Aki kitalálta a kompetenciamérést, ami 60-80 oldal, a kitöltése 4×45 percig tart, nem tudta, hogy ezeket a gyerekeket egy órán át sem lehet ülve tartani.

Itt hozzászólhat!